Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E65v84a 70S78v77o74b38o41d29o86v60á 2903822581625

Opravdu jako Češka nehodlám řešit křehkou muslimskou sebeúctu a hrdost, kterou nesmíme zranit, protože by následoval útok: ať v naší zemi muslimové nejsou, ať nedostanou ani azyl, ani povolení k pobytu, natož právo stavět mešity. A o to jde!

0/0
17.11.2015 8:43

J26i51r95k47a 60L14i61b93e87ň57s66k22ý 4572491344299

Myslím, že muslimové jsou mírumilovní, dokud je nenaštvete - to udělali po r.2001 dost dobře Američani - nejprve v Afghánistánu, pak v Iráku. Následky vidíme dodnes.

0/−1
17.11.2015 0:21

J95i92ř88í 43K10i95n40d88l 2978287483827

Je neštěstí, když se někdo vyjadřuje k něčemu o čem nemá ani páru a pak je z toho snůška hloupostí.RvRv

0/−1
16.11.2015 23:08

V91i49k90t82o69r 44S28o75u24č91e32k 5646145898818

Uvodní představa historie je syntézou typických mýtů moderní postkřesťanské doby. Zkráceně: Křesťanskou aka katolickou církev založil sám Ježíš Kristus. Východní církev se rozdělila na pravoslavnou kvůli sporům o autoritu. V té době se obě drželi de fakto původního křesťanství, ale od té doby se odklonili od tvrdé linie. Protestantismus je čistý výmysl (špatných kněží) a rakovinou křesťanství. Je to karikatura toho čím bylo křesťanství po 1500 let. A primární příčinou rozdrobení křesťanů a hlavním důvodem proč se každý pomatenec s Biblí v ruce dovoluje se nazývat křesťanem. Protestantismus se také stal podhoubím agnosticismu a z něj křesťanství nepřátelských ideologií.

Čímž se dostáváme k osvícenství, které bylo velkým zateměním rozumu. Hrstka intelektuálů a buržuazie učinila státní převrat ve Francii. Poté nastala první Evropská genocida křesťanů. Francie zažila to co my za komunismu. To vše za podpory a chvály ze zámoří od nadšených zastánců liberalismu. Řeholní řády byly novým režimem neoprávněně zrušeny a zejména velké množství řeholnic popraveno. Stejně jako kněží, ale i laiků, kteří odmítli přísahu věrnosti novému režimu. Nastal tak postupný proces dechristianizace Evropy. Nové režimy a nová šlechta (kapitalisté) potřebovali ospravedlnit převzetí moci a zakrýt krvavou šmouhu, a proto vznikl mýtus spontální a lidové revoluce. Mýtus o zpátečnické církvi a temném středověku.

Církev tedy nikdy neopustila svoje učení a to ani v dobách, kdy začali pronikat moderní bludy mezi teology a později i mezi klérus. Což vyplulo na povrch v 60. letech minulého století a to je bitva, která probíhá teď. Bitva mezi těmi, kteří chtějí originál zachovat tak jak byl po 2000 let a mezi těmi, kteří se snaží ředit křesťanství umělými moderními nesmysly.

I dnes může katolík číst sv. Augustina, sv. Tomáše Akvinského, sv. Alfonsa, církevních otců prvních staletí, atd. a dostává zcela stejné a autentické křesťanství a může čerpat z těchto velikánů, kteří prohloubili chápání křesťanského p

0/0
16.11.2015 22:02

V30i20k61t80o91r 93S66o63u97č93e24k 5616295218178

Od tvrdé linie se odklonili pravoslavní.

0/0
16.11.2015 22:04

R48o42b65e78r12t 48M66á83s52l22o 1311581147147

V tom, že "pravá katolická" křesťanská církev se nikdy nereformovala s Vámi naprosto souhlasím. S tím, že protestanství je karikaturou původního katolictví také naprosto souhlasím.

Ovšem s tím, že by toto "zachování katolického originálu" bylo prospěšné jsme v naprostém rozporu. Naopak protestanství přineslo ohromný rozvoj vědy, která usnadňuje náš dnešní život. Kdyby jej nebylo tak tu stále ještě jezdíme v brnění na koních a dožívámě se v průměru tak 40-ti let.. Ba já dokonce považuji katolictví za jeden z důvodů rozpadu Římské říše, což nás technicky vrhlo o pár set let zpět (proti tehdejší úrovni vědy) a zavinilo, že jsme v tomto zaostávání přes tisíc let zůstali.

Další argumenty asi nemá smysl psát, odkážu jen na Maxe Webera a jeho Protestantskou morálku a duch kapitalismu. Určitě znáte, sice jsme na opačných stranách, ale argumentujete fakty a vzdělaně.

PS: A díky za zajímavý názor, dlouho jsem nikoho s takovým názorem nepotkal, dnes v tom mají i katoličtí věřící buď naprostý zmatek nebo se naopak snaží dokázat jak je katolictví supermoderní a reformované.

0/0
17.11.2015 2:35

A69n33t38o20n23í19n 77K45o46u56n87o34v84s92k88ý 9548810978638

Já se sice islámu nebojím, ale myslím si, že řešením problému s uprchlíky není v tom, že přestěhujeme obyvatelstvo Severní Afriky a Středního Východu do Evropy.

Stejně tak si myslím, že jednou ze základních charakteristik státu je, že je suverénem na svém území. To ovšem neplatí o EU a tak bych přivítal, kdyby se politici rozhodli se k tomu vrátit a hranice schengenského prostoru střežit před vetřelci.

0/0
16.11.2015 21:29

R17a52d88e98k 35F87o42r63m36a19n 3670693456612

Dobrý den,

děkuji za příspěvky, asi můj názor nevyzněl dostatečně jasně. Ale samozřejmě pochybuji o tom, že by se vyznávání islámu nějak změnilo, na to je korán psán velmi autorativně, ne jako návod k žití, ale rozkazovacím způsobem. Muslimové by museli dospět k tomu, že takto chápaná víra je svazuje, nikoliv osvobozuje. Ale to už by pak vlastně nebyli muslimové. Sám tomu nevěřím a bohužel se domnívám, že současný příchod imigrantů povede k občanské válce nebo přinejmenším ke změně Evropy na teroristické bojiště.

+2/0
16.11.2015 21:20

J59a37n 70C84i51g15l11e38r 7128951180904

Mě nezajímá, jaký představitel, co říká. V koránu se to píše jasně. Jak chcete změnit náboženství knihy k lepšímu, když nezměníte tu knihu? To je prostě úplná hovadina. ;-)

0/0
16.11.2015 21:10

J76a63r73a 93R97a40n32k 1931966609801

Diky za ten konec, mam od Ibn Warraqa "Why the West is Best", byl vlastne zakladatelem Institutu pro sekularizovani islamuR^ On je vlastne agnostik.

0/0
16.11.2015 21:10
Foto

V33á13c31l80a55v 51H36u78s85á51k 2713344658287

Nezlobte se, ale církve proti sobě bojovaly, intrikovaly, ve jménu boha zabíjely ostatní křesťany.

0/0
16.11.2015 20:47
Foto

P68a39v92e62l 77M50a92c89h44a21č78e88k 5411212363

Když jste četl korán a pokud jste sledoval i jeho výklady, tak přece víte, že vaše úvahy v posledním odstavci jsou absolutně nereálné. To by znamenalo revizi koránu a to je jedna z absolutně nepřípustných myšlenek.

0/0
16.11.2015 20:42

B47e51d64ř98i55c46h 81L29e34b55e86d75a 9264323488144

No, však tam také  autor píše, že tomu příliš nevěří. Já také ne a to vůbec.

Jinak- já nemám strach, já mám k islámu odpor. Pojem islamofobie nám byl vnucen, právě muslimy a jejich pátou kolonou. Mám mnohem raději název Islamonausea , ( nausea= mořská nemoc, vedoucí až mmj. ke zvracení) podle dánského psychologa N.Sennelse, velkého bojovníka proti islámu v Evropě.

http://www.ivcrn.cz/tag/nicolaie-sennels/

+3/0
16.11.2015 20:57
Foto

P38a18v75e38l 10M39a40c29h19a86č43e68k 5201112653

Autor právě nepíše, že tomu nevěří. Jen píše, že takový proces zatím nezačal. Tedy ho nevylučuje.

0/0
16.11.2015 21:41

J19a24r51a 47R98a17n35k 1191806859201

Ja jsem koran necetla, ani cist neminim, ale spisovatel o kterem autor na konci pise neni verici muslim, dokonce se musi skryvat, tak jako Salman Rushdie.

+1/0
16.11.2015 21:12





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.