Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a41n 74U17l23r60i94c84h 8928983166671

Zdůvodnění v uvedeném článku, že by pak mohl vymáhat peníze od biologického otce, je opravdu ubohé. Copak si myslí, že žena, která se nechá takto ponížit, o něj bude ještě stát?

Zdroj: http://radekforman.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=548263

Tak hlavne ze vam neprijde ubohe, kdyz vam zena spi buhvi s kym bez ochrany. Ale chtit vedet s kym je ponizujici. Vy jste teda darecek;-D.

0/0
1.9.2016 8:38

R43a26d65e22k 39F52o23r90m11a10n 3750193386292

Dobrý den, jen se Vás zeptám. Pokud by se to stalo Vám a Vy jste zjistil, že Vás takto manželka podvedla a Vy vychováváte cizí dítě, prostě byste jen nechal zjistit jméno otce, vymáhal na něm peníze a s manželkou žil spokojeně dále?

0/0
1.9.2016 9:20
Foto

Š16t66ě48p56á79n61k65a 45B20e12r97g16e22r60o68v56á 8673461580680

Dobrý článek R^

+2/0
31.8.2016 19:08

M42a41r31t26i93n 97K48a72v40k79a 4656641772922

Bral bych to jako štafetu. Všechny děti jsou naše.

Proto u židů je národnost po matce a nikoli po otci ;-)

+1/0
31.8.2016 18:45

M54i38r46o46s29l54a12v 97K16u63l23h32a39v62ý 5319542411

R^

+1/0
31.8.2016 17:49

D38a60n68a 85P73o45l31a61n80e23c91k14á 3396455437375

Myslím, že všichni ochránci spravedlnosti a morálky v této diskusi by měli nejdřív zapátrat hluboko v paměti, než tady začnou moralizovat.:-)

0/0
31.8.2016 17:24

A28n15t40o20n31í27n 14T65i43c35h66e13r70a 6676858513846

Kvůli čemu? Jestli jsem si někde bokem neuvrbil dítě? Ať se matka přihlásí, já se zachovám jako otec. Se všemi povinnostmi i právy.

P.S.: promiňte, ale tohle mi připadá jajo trochu přizdisráčství

+2/0
31.8.2016 17:40

D48a36n14a 18P17o80l92a24n84e48c40k20á 3926755287785

A hele, potrefená husa zakejhala.;-D

0/−1
31.8.2016 17:45
Foto

M94i21c56h90a44l 20G21r56e13š51l48i77k 9281896222366

Nene drahá pani. Ono to má logiku, čo chcú Nemci, ale autor blogu správne napísal, že nemajú na to akosi páky, aby to meno vymámili.

0/−1
31.8.2016 19:44

A50n29t90o19n39í28n 21T34i47c94h46e78r72a 6556508583486

Tak určitě ... ;-D každý jsme nějak trefený, nebo ne?

0/0
31.8.2016 20:26

R33a75d56e38k 59F50o37r25m56a15n 3640413246952

Dobrý den, děkuji za příspěvky, pokusím se zodpovědět na tomto místě.

Jak píše pan Aberle, manžel může otcovství napadnout u soudu do 6 měsíců od narození dítěte. Za sebe prohlásím, pokud bych měl pochybnosti již v těhotenství manželky, udělal bych to ihned po narození. Pokud by moje pochyby byly oprávněné, asi bych zažádal o rozvod. Ale pokud bych začal mít pochybnosti třeba po třech letech a v té době vychovával dítě jako své, už bych nikdy o žádné určení otcovství nežádal. Možnost stanovit biologické otcovství v neomezené době bych asi klidně odsouhlasil, ale napadá mě, komu by to pomohlo? Zjistil bych po deseti letech, že nejsem otec? Zanevřel bych na dítě, které jsem do té doby pokládal za své? Zničil do té doby spokojené manželství? Za sebe prostě prohlásím, že když jsem to neudělal po porodu, už to nikdy zjišťovat nebudu.

K otázce peněz a ochraně dítěte - myslím, že nelze všechno přepočítávat na peníze. K čemu budou dítěti peníze od biologického otce, když muž, který ho vychovával, kvůli prokázané nevěře od ženy a dítěte odejde, protože bude zklamaný?

Vím, je to těžké, ale muži se prostě musí smířit s tím, že otec je vždy nejistý.

A k tomu, proč nesouhlasím, aby žena musela uvádět jméno milence. Svobodná matka má právo neuvést jméno otce. Proč by toto právo neměla mít vdaná žena? Protože pokud bychom k tomuto nutili vdanou ženu, a priori bychom k tomu měli nutit i ženy bez partnera. Nebo děti žen bez partnera nemají právo znát jméno otce? Myslím, že pro manžela by mělo stačit zjištění, že není otcem a jak jsem psal, může se rozhodnout, zda s nevěrnou ženou žít dále.

Hlavní myšlenkou mého příspěvku ale bylo, že se předkládá zákon, který je z principu nevynutitelný. Jak chcete ženu přinutit, aby to jméno řekla? S morálkou se musíme každý srovnat sám ve svém vnitřku, ale zákon bez možnosti vynucení je k ničemu.

+3/0
31.8.2016 15:49
Foto

M93i35c14h69a73l 83G19r49e75š10l32i53k 9481726422826

Vychádzate z chybného predpokladu, že muž po prevalenej nevere od ženy zákonite odíde... rozhodovanie o rozvode by asi nebolo také jednoduché, ak by boli "v hre" ďalšie vlastné deti, alebo by šlo zjavne o jednorázovú aférku.

Slobodná žena a vydatá žena sa líšia tým, že tá vydatá prijala pri vstupe do manželstva isté záväzky. Neverou jeden z nich porušila a to porušenie má priamy dopad na partnera vo vzťahu, ktorý sa bude musieť obmedziť po všetkých stránkach, ak sa v ňom napriek tomu rozhodne zostať. Zatiaľčo ďalší aktér aféry neponesie žiadne následky za svoju nezodpovednosť, ak sa tak rozhodne a jeho meno nebude známe.

Povedal by som, že v poslednom čase sa stalo módou hovoriť o právach a slobode a mlčať o s nimi spätými povinnosťami a zodpovednosťou.

Sankcie za mlčanie po príkaze súsdu v článku neuviedli...

+1/0
31.8.2016 16:23

D56a11n88a 39P93o23l65a97n89e78c62k92á 3816225557915

A co když si vzala muže neplodného, který jí tuto skutečnost zatajil ? Byla podvedena, tudíž se může poohlédnout jinde.To by nakonec manžel mohl být rád, že nějaké děti vůbec mají.

+2/−1
31.8.2016 17:22

A32n98t51o52n68í85n 75T74i39c82h10e56r16a 6166118633816

Paní Polanecká, přečtěte si to po sobě několikrát a zamyslete se, jestli to není trošku hloupé zdůvodnění. O tento velmi marginální případ asi nejde

+1/0
31.8.2016 17:30

D73a58n62a 52P84o11l79a69n16e78c94k30á 3256675627535

Je to zrovna tak hloupé zdůvodnění jako ty kydy o morálce a spravedlnosti. Jde především o děti a ne o sebevědomí pár paroháčů. Proč si asi ta žena našla milence? Že by jí něco chybělo ?

0/−1
31.8.2016 17:38

A40n30t49o31n88í24n 70T34i24c98h20e23r18a 6906838763976

Proč žena zatajila, že je v jináči s jiným a dotlačila falešného muže ke sňatku?

Proč by měl falešný otec podřídit svůj život zájmům dítěte, které není jeho?

0/0
31.8.2016 17:43

D20a18n63a 92P48o47l96a71n82e62c17k80á 3536245257465

A proč by to nezatajila, když od jednoho má biologický materiál a od druhého zajištění.

+1/0
31.8.2016 17:46
Foto

M13i75c84h60a42l 92G58r87e38š38l84i89k 9661606242936

Ak ste to nepochopili, jedná sa o prípad, kedy to už "prasklo", že dieťa nie je manželovo.

Inak uvedomujete si, že obhajujete podvod? Ste prípad trafenej husi, ktorá zagágala? :-)

+2/0
31.8.2016 19:50

A27n31t14o58n98í60n 90T81i52c59h15e61r63a 6536698843946

;-D na tak krystalickou upřímnost se nedá reagovat R^

+1/0
31.8.2016 20:28

J75i15r25k98a 25B65r27u59n75n63e20r 4628162149327

Dá, je to mrcha!

0/0
31.8.2016 22:03
Foto

M47i22c62h31a19l 65G47r52e83š12l18i82k 9861956332846

Ututlať sa dá všeličo, ale neplodnosť v manželstve asi ťažko. Ak jeden z páru nevie pred manželstvom, že je neplodný, nejedná sa o podvod. Ako by na to vlastne mohol prísť? :-)

+1/0
31.8.2016 19:18

R67a98d94e90k 54F97o94r11m65a85n 3980323956792

Souhlasím s Vámi, že by byl rozdíl v tom, zda jde o jednorázovou aféru nebo dlouhodobou nevěru. Rozhodování o odchodu je určitě těžké, ale pokud bych byl přesvědčen, že jde o jednorázovou aféru a rozhodl bych se zůstat i s cizím dítětem, určitě bych mu nekomplikoval život tím, že bych se snažil prokázat, kdo je jeho otec a přijal bych ho za vlastní. Pokud bych to vnitřně nedokázal, pak si myslím, že je rozchod lepší. V případě dlouhodobé provalené nevěry bych jasně volil rozchod, protože to stejně znamená, že vztah nefunguje.

A ještě bych si dovolil polemizovat s tím, že svobodná a vdaná žena se liší přijatými závazky. Dnes spoustu párů žije bez uzavření sňatku a přesto vychovávají děti. Spíše než o uzavření sňatku jde o rozhodnutí žít společně a společně vychovávat děti. V tom případě i svobodná žena má stejné morální závazky být věrná svému partnerovi (to samé samozřejmě platí o partnerovi).

Podotýkám, že já sám jsem zastáncem svatby, pokud se dva rozhodnou žít společně.

+1/0
31.8.2016 22:07
Foto

M29i45c54h81a23l 50G89r48e74š38l37i62k 9401956172816

Tomu dieťaťu by ste život nijako nekomplikovali. Kto je jeho otcom by ste nepreukazovali Vy, ale rozhodoval by o tom súd. Vy by ste to ani nemuseli vedieť. Ide o to, že biologický otec by niesol za to dieťa podiel zodpovednosti a Vy by ste napr. mohli vylepšiť finančnú situácoiu rovnako vlastným aj tomu nevlastnému dieťaťu. Záujmové krúžky, hračky, oblečenie, výživa, hygiena, kurzy atď. nie sú zadarmo.

Tá Vaša polemika nie je na mieste a argumenty sú scestné. Pretože pár, ktorý uzavrie manželstvo je zaviazaný povinnosťami. Keď sa niekto rozhodne inak, je to jeho vec. Vydatá žena nemá len morálne záväzky ale aj tie právne. Slobodná môže spávať s kým chce, vydatá nie. Nevera v manželstve môže mať aj právne následky, takisto sú ošetrené inak majetkové pomery a pod..

0/0
31.8.2016 23:36

R39a62d51e78k 52F62o21r23m77a49n 3270613646322

My dva se asi neshodneme, ale přiznám se, že některé Vaše argumenty nechápu. Např. soud by rozhodoval o tom, kdo je otcem dítěte, ale já bych to ani nemusel vědět? Na základě čí žádosti by tedy soud rozhodoval o tom, kdo je otec? Dále biologický otec by nesl podíl na zodpovědnosti a vylepšoval finanční situaci - to bych jako tomu dítěti vysvětlil, tvoje matka mě sice podvedla a ty máš jiného otce, ale on nám posílá peníze, takže je všechno v pohodě?

Zdá se mi, že Vy všechno převádíte do právní roviny. Vdaná manželka má podle Vás morální a právní povinnosti, zatímco svobodná může spát s kým chce a nemá ani právní, ani morální závazky? Pokud se dva lidé rozhodnou žít spolu a mít spolu děti, jde podle mého názoru především o morální závazek jednoho vůči druhému. Sňatek by měl být veřejným vyjádřením tohoto jejich závazku. Pokud však v manželství bude chybět morálka, je to stejně k ničemu. Podle Vašeho vyjádření tedy páry, které neuzavřely sňatek, nemusí dodržovat ani morální zásady a mohou si zahýbat podle libosti?

A ještě k těm milenkám - ptal jste se, zda by milenka měla platit na děti, které se narodí jejímu ženatému milenci. To samozřejmě ne, ale na druhou stranu, pokud by ženatý muž zplodil dítě mimo manželství, pak by podle Vaší logiky, podle které chtete, aby manželka udala jméno otce, který není jejím manželem, manželka záletného muže měla mít zákonný nárok na to, aby se o tom dozvěděla. Opravdu si myslíte, že vynucování takových zákonů přispěje k lepším vztahům v rodině? Láska a důvěra se nedá vynutit zákony. Tam, kde se to dělá, již stejně žádná důvěra není.

0/0
1.9.2016 0:45
Foto

M66i25c55h14a82l 72G38r14e82š82l94i28k 9341666622906

U toho rozhodovania súdu ide o to, že súd rieši záujem dieťaťa a nie zvedavosť manžela, ktorý podal podnet. Čiže teoreticky nemusí poznať meno biologického otca.

V článku bolo, že biologický otec bude prispievať dva roky. Ak k tomu dôjde po narodení, asi ťažko decku niečo vysvetlíte. "Tvoja matka ma podviedla a tvoj otec je ti povinný platiť, pretože nesie diel zodpovednosti. V pohode to nie je, ale aspoň niečo."

Manželstvo bolo vždy inštitútom so záväzkami, pravidlami, spoločenským dopadom a vážnosťou. Predmanželský život bol minimálne u našich predkov voľnejší. Manželstvo je totiž inštitút, život "na hromádke" ním nikdy nebol. Manželia si nemôžu bez následkov dovoliť to, čo si môžu dovoliť nezosobášaní. Manželia prijímajú dohou medzi sebou aj so spoločnosťou. Nezosobášený pár len medzi sebou, ak vôbec a pre spoločnosť je v podstate nečitateľný.

Ten zákon rieši situáciu, keď je už jasné, že k nevere došlo. Takže otázku kladiete nesprávne. Zlepší teda nevera vzťahy v rodine? A keď súd rozhodne, že manželka musí uviesť s kým spávala, zhorší sa tým ešte niečo? Ja si myslím, že ten zákon nemá čo pokaziť, pretože rieši situáciu, keď už je preukázané, že manžel nie je otcom, teda už sa vie, že manželka podvádzala a má to byť páka na to, aby sa určilo, kto má na to dieťa prispievať. Váš príklad s milenkou manžela je úplne mimo, pretože zmyslom zákona nie je riešiť zvedavosť podvedeného. Ten zákon nerieši ani nevynucuje lásku, alebo dôveru. Vy ste to asi vôbec nepochopili.

0/0
1.9.2016 12:39
Foto

M66i97c93h83a56l 46G79r26e37š66l33i41k 9141736332376

Manžel nejakým spôsobom nadobudne podozrenie, že nie je otcom dieťaťa. Dá si urobiť testy DNA a tie to potvrdia. Takže povie, aby na to dieťa prispieval aj biologický otec. Manželka však nechce prezradiť meno otca, pretože je to dajme tomu ich kolega, rodinný priateľ, proste z x dôvodov. Až v tejto fáze sa použije tento zákon.

Predstavte si teraz, že manžel má len podozrenie a obráti sa na súd, aby manželka vymenovala svojich milencov v ČASE POČATIA. Súd ho buď "pošle niekam", alebo bezdôvodne vydá nariadenia (čo je nezmysel) a manželka povie, že nikoho nemala.

V oboch prípadoch je dôvera narušená v momente, keď vznikne podozrenie. Test DNA rozptýli pochybnosti a buď potvrdí podozrenie, alebo ho vyvráti. Ak dôjde k rozvráteniu vzťahov, tak to bude najneskôr po teste DNA a nie po rozhodnutí súdu, aby žena vyklopila, s kým to dieťa má.

No a teraz sa zamyslite nad tým Vašim nezmyslom s manželovou milenkou. Manželka dá akože manžela na súd, aby vyklopil s kým ešte spával keď počal dieťa? :-)

0/0
1.9.2016 12:59

A83n51t71o22n16í36n 23T43i53c34h79e68r83a 6336388543596

Vy vy vy ... Vy si dělejte co chcete, myslete si co chcete ale nechte ostatní ať se zachovají dle svého názoru a přesvědčení. Zvlášť, když se vás zmíněná situace nedotýká

0/0
31.8.2016 17:33

T86e82r28e66z80a 75H29a44j39k75o26v48a 5957102184590

Asi jde o to, aby ten pravy biologicky otec mel taky nejaka prava, treba tu stridavku. Napriklad.

Navic si myslim, ze tu zenu nikdo nutit nemuze, jen v pripade ze zustane s ditetem sama. Po rozvodu manzelstvi. Proc by nemohl nastoupit na peci nebo alespon na placeni alimentu pravy otec?

0/0
1.9.2016 14:35

T66e44r81e94z49a 83H39a84j60k39o31v66a 5217412134370

Ne do 6 mesicu od narozeni, ale 6 mesicu od doby, kdy ma duvodna podezreni nebo se neco dozvi.

Napriklad, kdyz se pan dozvi, ze pred 5 lety pal s nejakou pani a ta ma ted 4 lete dite. Potom ma 6 mesicu na to, aby si zjistil, zda je jeho.

Ovsem mam za to, ze doba je prodlouzena na 6 let.

0/0
1.9.2016 14:43
Foto

M78i80c27h89a14l 70G12r74e51š77l76i60k 9961936562346

Nie všetky nemecké ženy. Podvádzanie je od slova podvod. A nevera je podvádzanie manžela. Ale ani všetky ženy, ktoré podvádzajú nemusia povedať meno milenca pred súdom. Len tie, ktoré k podvádzaniu pridajú nezodpovednosť.

Tento zákon by mal pomôcť dieťaťu vymôcť peniaze od nezodpovedného otca. Názov Inkvizícia je odvodený od latinského "inquaerere" čiže zisťovať. ;-)

+1/0
31.8.2016 14:05
Foto

P70a18v27e88l 55J59o19s12e52f 42A16b50e54r62l32e 4967713876696

Autor se mýlí. Třeba v ČR není žádný nástroj, jak věc právně řešit. Můžete své otcovství u soudu napadnout, a to pouze do 6 měsíců od narození dítěte. Poté máte smůlu, i když s DNA prokážete, že nejste biologický otec. V Německu máte tuto možnost 2 roky od okamžiku, kdy jste se o dítěti dozvěděl.

0/0
31.8.2016 13:53
Foto

P25a82v27e54l 94J41o16s52e71f 16A78b87e65r82l95e 4947133246246

Ten zákon o povinném oznámení milence v době početí je samozřejmě hovadina, nicméně bych uvítal možnost své biologické otcovství odůvodněně popřít v časově neomezeném období. Někteří budou vykřikovat o právu a ochraně dítěte, ale nemyslím že by ochrana dítěte měla být nadřazena spravedlnosti a morálce..

0/0
31.8.2016 13:58
Foto

M81i29c70h24a47l 70G64r61e29š87l54i79k 9871186332416

Žena podvádza manžela, čiže je vo vzťahu podvodníčka. Navyše je pri tom nezodpovedná a počne. Potom odmieta spolupracovať pri riešení následkov svojich prešľapov. O akej spravodlivosti a morálke sa bavíte? :-)

To, že to decko si zaslúži ochranu je snáď logické. Tie peniaze, ktoré má posielať biologický otec, patria predsa tomu dieťaťu.

0/0
31.8.2016 14:13

K51a52r62l32a 56N48o16v47á94k73o54v49á 4674582665297

Otcovství lze popřít nikoliv do 6 měsíců od narození dítěte, ale do šesti měsíců ode dne, kdy se dozvěděl o skutečnostech zakládajících důvodnou pochybnost, že je otcem dítěte, které se narodilo jeho manželce, nejpozději však do šesti let od narození dítěte. (§ 785 občanského zákoníku).

+1/0
31.8.2016 16:47

T82e57r15e50z53a 67H79a83j40k79o85v64a 5267362894780

Vcerejsi snih...dnes uz plati 6 let.

Avsak i tak to neni (zase ty emoce) tak, ze by muz mel pro rozhodovani lhutu 6 mesicu od narozeni. Muz ma (resp. mel) 6 mesicu od doby, kdy ma pochybnosti nebo kdy se dozvi, ze ma nekde dite ( fakt i takovi muzi jsou...) na to, aby se zacal rozhodovat, zda udela ty DNA testy udela nebo ne.

0/0
1.9.2016 14:39

J41a51r54m52i49l91a 67V42a23v33r28o73c26h25o93v70á 1314359958409

R^

0/0
31.8.2016 13:20

J12i82r86i 82V71r78a90b76e61c 3513302685829

Vy zrejme platite rad za dite ,co vam "manzelka"podstrci !

0/0
31.8.2016 13:07

R74a17d26e13k 23F78o90r88m72a36n 3300493166672

A co kdybyste otcem dítěte, které mi manželka podstrčí, byl Vy? Byl byste rád, že Vás u soudu napráší?

Ale vážně, nevěra je špatná a neschvaluji ji. Jde mi však o důstojnost ženy. Protože kdyby něco takového bylo schváleno, z hlediska logiky by musel být schválen i zákon, který by ženě umožňoval obrátit se na soud, aby muž sdělil jméno milenky. Opravdu byste něco takového chtěl? Mě to přijde nedůstojné z obou stran.

+3/0
31.8.2016 13:23
Foto

M25i84c25h42a90l 39G59r75e58š63l70i79k 9691106892796

Prečo podľa Vás dôjde k poškodeniu jej dôstojnosti, ak po zistení nevery musí povedať s kým teda to dieťa má?

0/0
31.8.2016 13:31

R70a12d59e90k 50F17o77r66m17a55n 3150503396552

Proč by to musela povídat?

0/0
31.8.2016 13:34
Foto

M66i43c65h21a75l 90G46r18e39š38l32i98k 9581616422426

Aby sa jej partner podieľal na nesení následkov nezodpovedného konania... pretože to nie je len ich vec v momente, keď je tým následkom dieťa.

0/0
31.8.2016 13:36

D19a89n97a 91P64o27l89a25n26e17c17k57á 3356445337185

Tady jde i o vaši důstojnost.

0/0
31.8.2016 17:17
Foto

M46i12c96h37a24l 58G33r98e43š62l72i30k 9671506582256

Nechápem. :-)

0/0
31.8.2016 19:14
Foto

M34i73c46h24a51l 47G89r48e53š50l93i68k 9821886812936

Tá milenka by mala platiť na cudzie deti, ktoré sa narodia jej ženatému milencovi? Alebo akú logiku používate? :-)

+1/0
31.8.2016 13:34

J14i24ř62í 55N64o14s28e60k 1668987581126

Podle mě jde především o ochranu dítěte. A pokud muž vyčte ženě nevěru, asi by - jak správně uvádíte - zapátrat i ve svém svědomí.

Dítě si nezaslouží, aby si ho v takhle zranitelném věku otcové pinkali jako horký brambor a aby mělo navíc pocit, že ho zradila i vlastní matka.

Pokud někdo vychovává kukačku od narození, je otcem.

Matkou se žena stává porodem, otcem se muž učí a dlouze si zvyká. Na tom bych nic neměnil, vážení.

Autore R^

+1/0
31.8.2016 16:44
Foto

M54i68c57h75a57l 90G32r60e97š19l66i98k 9211576832736

To nie je celkom tak. Hormonálne zmeny prebiehajú aj u mužov. Testosterón s príchodom potomka klesá v priemere o 30 %, ale je stále vyšší, ako u mužov, ktorí žijú oddelene a manželky s deťmi len navštevujú. Jediným logickým dôvodom týchto rzodielov je výchova. :-)

0/0
31.8.2016 19:55

R63a63d26e54k 79F77o25r52m87a13n 3600303556852

Pane Nosku,

souhlasím s Vámi a děkuji za podporu.

+1/0
31.8.2016 21:52

K57a52r87l87a 93N83o92v28á21k90o65v31á 4954942575637

Proč by měl být přijat zákon, který by ženě umožňoval obrátit se na soud, aby muž sdělil jméno jeho milenky ? Existuje snad nějaká teoretická právní možnost, aby manželka byla považována za matku dítěte, které porodila milenka a platila na něj namísto biologické matky výživné ? Pokud ne, není k přijetí takového zákona důvod.

+1/0
31.8.2016 16:54

T44e16r29e54z95a 12H82a13j31k75o53v14a 5867542404120

Vyzivne popripade plati otec, manzel teto zeny a to ze spolecnych penez....

0/0
1.9.2016 14:40

T15e22r61e23z20a 33H63a10j79k44o52v34a 5877582814300

Mam pocit, ze jde primarne o to, ze je tu dite, ne ze je tu milenec ci milenka.

0/0
1.9.2016 14:41



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.