Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M68i79l40a95n 94K46e33s71l

23. 7. 2016 22:11

Ti postřílení byla míchanice různých národností.Byli to Němci,Turci i Kosovští Albánci-muslimové.Proč asi.Vrah prý na internetu uvedl,že v restauraci budou dávat jídlo zdarma.Tak tam přišli hlavně ti,kteří neměli peněz nazbyt.

6 0
možnosti
VV

Jak uz bylo psano, trpel vr skole mobingem a chtel se pomstit stejne starejm.

1 0
možnosti
JL

Celkem se orientuji v oblasti sportu - tam dost často vítězí tzv. afroameričané - a že jich je.

0 0
možnosti
EN

Pojem národnost (nationality, Nationalität) znamená většinou (a v němčině, angličtině a jiných jazycích zcela určitě) státní příslušnost. Onen Deutschiraner má německou státní příslušnost, narodil se v Německu, žil v Německu, chodil v Německu do školy, atd., takže prostě byl Němec. Současně byl ale také Iránec. Stejně jako děti našich Vietnamců. pokud mají českou státní příslušnost, narodili se v Čechách, chodí do české školy, mluví česky a chovají se a jednají úplně stejně jako jejich zdejší vrstevníci jsou prostě Češi, ač současně Vietnamci. V USA jsou všichni Američani, i když je každý, byť v kolikáté generaci, odjinud.

6 1
možnosti
RF

Souhlasím s Vámi, že v USA jsou všichni Američané. Ale i tam se různé statistiky rozlišují podle různých hledisek. Asi ne přímo podle národnosti, jak ji chápu já, ale podle původu - hispánský, afroamerický, asijský. Například statistiky zločinosti jsou tam podle toho rozdělené. Také dodávám, že nemám nic proti tomu, aby Vietnamci a další národnosti žily v Čechách a měly české občanství, pokud respektují naše evropské hodnoty. Sám mám mezi cizinci hodně přátel. Ale například nevěřím tomu, že by třeba Číňané považovali české dítě, narozené Čechům žijícím v Číně a vychovávané podle tamějších zvyklostí za Číňana.

9 0
možnosti
VV

Kdyz uz se zminujete o nemeckych serverech, co kdybyste si precet, co se tam pise.

To co jste napsal je minimalne sbirla polopravd a lzi. Navic to zde bylo uz v diskusich mnohokrat vyvraceno.

5 9
možnosti
RF

Německé servery jsem četl. A na mnoha z nich je napsáno Deutschiraner. Já jsem hlavně zdůrazňoval, že mi vadí, když se občanství zaměnuje za národnost. Pokud komunita Turků v Německu žije po generace uzavřeně a uzavírají sňatky pouze v rámci komunity, což dělají, a pokud to některá z tureckých dívek poruší, hrozí ji často vražda ze cti, pořád to pro mě zůstávají Turci s německým občanstvím. A oni to o sobě také prohlašují, že jsou Turci, nikoliv Němci.

11 1
možnosti
MK

Nikde to nebylo zmíněno a nevím, zda je to bezpředmětné, ale byl to muslim?

5 2
možnosti
RF

Tuto informaci jsem také bohužel nikde nenašel. Pouze to, že se nehlásil k IS. Myslím si, že kdyby však bylo známo, že islám nevyznával nebo od něj dokonce odstoupil, že by to média neopomněla zdůraznit.

7 0
možnosti
IG

Stejné otázky mi vrtaly hlavou. Možná jště jedna k tomu.

Kde se dostal ke zbrani, pokud nebyl na nikoho napojen? Sehnat Glock asi není taková legrace ....

R^

20 0
možnosti
JV

J62i76r56i 95V65r68a79b72e86c

23. 7. 2016 18:10

Vy pisete z cesty. Sein Motiv: Nach BILD-Informationen soll der 18-Jährige iranischer Herkunft in der Schule von Türken und Arabern gemobbt worden sein. Si to prelozte . Nenavidel Turky a Sunnity . Mimo to to nemel v bedne v poradku.

3 0
možnosti
RF

Německých serverů jsem k tématu přečetl hodně, uznávám, že Bild ne, považuji ho za něco jako Blesk. Já jsem ale hlavně nepsal o motivu jeho činu. Psal jsem o tom, že vydávání Iránce za Němce je matení veřejnosti.

3 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2329x
"K vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama" - Edmund Burke. Bohužel, jak pravdivé.

Mnohokrát mě život srazil až na dno, a přesto se vždycky snažím povstat znovu. Spoléhám především sám na sebe. Pozoruji svět kolem sebe a občas mě to nutí vyjádřit se. Kromě toho píšu pohádky pro děti ( www.kocour-bonifac.cz), protože si říkám, že aspoň děti by ještě měly věřit, že svět je v pořádku.

Více o mně: http://1jv.cz/antarktida/

Seznam rubrik