Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV
VC

Už to tu je zase!! Za mého mládí jsem četl básničku (nevím již od koho byla) . Podělím se s vámi o její obsah. " Říká se mně, že prý jsem nebezpený, že prý mám doma obraz nahé slečny. A žena,jak známo, když je nahá, třímati prapor pokroku se zdráhá a klínem plným nepokoje odvádí masy od třídního boje". ;-D

16 0
možnosti
RF

Díky za básničku, krásně jsem se zasmál. ;-DTaky si tyhle pokrokové doby ještě pamatuji. Třeba soutěž na středních školách "O zemi, kde včera již bylo zítra". My jsme ji říkali "O zemi, kde včera již bylo pozdě."

3 0
možnosti
EK

KIdyž může žena chodit na koupaliště v hidžábu, může i nahoře bez. Oděv jako oděv.

13 0
možnosti
RF

Souhlasím. Rozdíl je v tom, že muž, který se zajímá o ženu nahoře, ví, do čeho jde. Držím palce všem ženám, které si dokážou stát za svým.R^

6 0
možnosti
Foto

Také mi připadá nenormální, že ženě na koupališti v plavkách "nahoře bez" hrozí pokuta, a tomu veřejnému předvádění různých sexuálních úchylek na Prague Pride ještě tleskáme.

16 0
možnosti
JS

J78a19n 40S98e61m17i47k

2. 8. 2016 11:17

proc tleskate?

0 5
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2329x
"K vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama" - Edmund Burke. Bohužel, jak pravdivé.

Mnohokrát mě život srazil až na dno, a přesto se vždycky snažím povstat znovu. Spoléhám především sám na sebe. Pozoruji svět kolem sebe a občas mě to nutí vyjádřit se. Kromě toho píšu pohádky pro děti ( www.kocour-bonifac.cz), protože si říkám, že aspoň děti by ještě měly věřit, že svět je v pořádku.

Více o mně: http://1jv.cz/antarktida/

Seznam rubrik