Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že všichni ochránci spravedlnosti a morálky v této diskusi by měli nejdřív zapátrat hluboko v paměti, než tady začnou moralizovat.:-)

0 0
možnosti

Kvůli čemu? Jestli jsem si někde bokem neuvrbil dítě? Ať se matka přihlásí, já se zachovám jako otec. Se všemi povinnostmi i právy.

P.S.: promiňte, ale tohle mi připadá jajo trochu přizdisráčství

2 0
možnosti

A hele, potrefená husa zakejhala.;-D

0 1
možnosti
Foto

Nene drahá pani. Ono to má logiku, čo chcú Nemci, ale autor blogu správne napísal, že nemajú na to akosi páky, aby to meno vymámili.

0 1
možnosti

Tak určitě ... ;-D každý jsme nějak trefený, nebo ne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2329x
"K vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama" - Edmund Burke. Bohužel, jak pravdivé.

Mnohokrát mě život srazil až na dno, a přesto se vždycky snažím povstat znovu. Spoléhám především sám na sebe. Pozoruji svět kolem sebe a občas mě to nutí vyjádřit se. Kromě toho píšu pohádky pro děti ( www.kocour-bonifac.cz), protože si říkám, že aspoň děti by ještě měly věřit, že svět je v pořádku.

Více o mně: http://1jv.cz/antarktida/

Seznam rubrik